Μπορείτε να επικοινωνείτε στο email

studiopressbg@gmail.com

01 Δεκεμβρίου 2012

O MR. OΔΥΣΣΕΙΑ (WABBA) ΣΤΟ ALZEY THΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ Ο ΝΑΥΠΛΙΩΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΟΛΙΓΚΙΩΝΗΣ: «ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΑΤΟΥΣΑ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ»


1η θέση στο Κύπελο Mr. ΟΔΥΣΣΕΙΑ (WABBA UNIVERSE)
Παγκόσμια πρωτι
στους γνες bodybulding πρν λίγες μέρες  στην διωργάνωση  Mr. ΟΔΥΣΣΕΙΑ (WABBA) στο ALZEY τς Γερμανίας  εχε ναστάσιος  Κολιγκιώνης κάνοντας περήφανη τν λλάδα μας , τν κκλησίας μας, τς ποίας εναι πιστ μέλος  κα τος δικος το νθρώπους.
 «
λη μου πορεία, ζω λλ κα ο παγκόσμιες διακρίσεις φείλονται οσιαστικ χι τόσο στις δικς μας προσπάθειές που κάνουμε ς νθρωποι, λλ στην Χάρη Το Χριστο μέσα π τν ξομολογήσ κα τν Θεία Κοινωνία. Εχα μεταλάβει Τν Χριστ λίγο πρν τος γνες κα νοιωθα νείπωτη βεβαιότητα  πιστ κα ρεμία, τν δια στιγμή που γύρω μου πολλο συναθλητς ,π λο τν κόσμο, εχαν κυριευτε π γωνία κα γχος . ντιθέτως γ νοιωθα να μ σκεπάζει μαζ μ τν γάπη τν δικν μου νθρώπων Χάρη κα σκέπη τς Παναγίας μας.
μως τ μεγαλύτερο βραβεο στην ζω δεν εναι ατ τ μετάλλια  λλ γαλήνη κα ερηνικ  συνείδησή που δινε  νόμος Το Θεο μέσα μας.Μ ατ τν πίστευτη ρεμία μπόρεσα κα στεκόμουνα  στα πόδιά μου σ ατος τος γνες κα σ λη μου τν ζωή.
Ε
χαρίστ θερμ τν σύζυγο κα συντροφο τς ζως μου ναστασία , τν κορούλα μας Μαρία -Σωτηρία που βαπτίστηκε στην Παναγία στην Τνο, τν ξιο προπονητή μου Βαγγέλη Φύτρο, πίσης συνειδητ μέλος τς κκλησίας μας κα βεβαίως τν σία Θεοδρα τς ποίας τ κκλησάκι χουμε κτίσει στην αλ μας στό Ναύπλιο κα τν ποία τν νοιώθουμε καθημεριν ς φίλη κα Μητέρα μας.»


Συμμετοχές και Διακρίσεις του Τάσου Κολιγκιώνη:

2012: 1η θέση στο Κύπελο Mr. ΟΔΥΣΣΕΙΑ (WABBA)
2011: 1η θέση στο Κύπελλο Οδύσσεια
2011: 2η θέση στο WABBA UNIVERSE στην κατηγορία MASTER
2011: 1η θέση στο Κύπελλο Οδύσσεια
2010: 1η θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Μεσαία κατηγορία.
2000: 1η θέση στα -90kg στο Κύπελλο και 2η θέση στην Overall κατηγορία.
2000: 3η θέση στα +90kg στο Πρωτάθλημα
1998: 1η θέση στα -90kg
1997: 6η θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
1997: 1η θέση στα -90kg στο Μr. Ελλάς, 1η θέση στο Mr. Αιγαίο, 1η θέση στο Mr. Β. Ελλάς
1996: 1η θέση στα -90kg
1995: 2η θέση στα -90kg
1994: 4η θέση στα -90kg
1993: 6η θέση στα -90kg 




Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες